комунікаційні
контентні;
споживчі;
технічні.
2.Складові ризики комунікаційних ризиків:
- булінг;
- компрометувати;
- кібер-грумінг;
- надмірне захоплення іграми в мережі.
3. 3.Складові ризики контентних ризиків:
- сцени насилля;
- пропаганда расової або національної ненависті;
- рекламу або пропаганда використання тютюну, алкоголю, наркотиків, азартних ігор;
- пропаганда релігійних вірувань, заборонених законодавством;
- пропаганда шкідливих лікарських засобів і методів боротьби з хворобами;
- нецензурну лексику;
- матеріал для дорослих. 4.Складові ризики споживчих ризиків:
- реклама та продаж через мережу інтернет-магазинів низькоякісної продукції;
- купівля підроблених товарів відомих виробників;
- втрата коштів через невиконання обіцянок надіслати товар, невідповідність товару за якістю або за виробником;
- викрадання персональних данних для зняття коштів без відома користувача з його рахунків
5.Для уникнення ризиків, пов'язаних з роботою в Інтернеті, варто дотримуватися таких порад:- Не розміщуйте в інтернеті:домашню адресу, номер телефону, свій розпорядок дня, повідомлення про можливі тривалі подорожі або виїзди на дачу
- Не надавайте незнайомим людям та не надсилайте через відкриті мережі персональні данні, дані про паролі доступу до поштовизх скриньок
- Повідомляйте батьків або близьких про намагання сторонніх людей отримати додаткову інформацію про вас, вашу сім'ю
- Не відкривайте вкладень до листів від незнайомих осіб
- Використовуйте засоби захисту браузера, комплексну антивірусну програму
- Не надсилайте SMS-повідомлення для отримання будь яких послуг в інтернеті
Немає коментарів:
Дописати коментар